CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Rabu, 25 Januari 2012

gediks....tolong larh

ai..entry post aq nie nk ckap skit pasal sesetengah owg yg gediks....ayoyo...hot kowt..heheheh..aq entry pown pas aq tgok pngai owg yg blh dikategorikan gedik...jom layan...maaf klu entry nie ad yg tersilap k...chill k=)

PERASAN BAGUS
arh...aq pling xska ad sesetengah yg ska perasan bagus..bukan apa...kdang2 nk tnjuk skit yg diri tue hot blagak buat macam tahu semua perkara wlupn mmg dy tu xtahu pon nk buat benda tue..

MEGAH DENGAN KECANTIKAN
tolong skit semua org dicipta dengan kecantikan diri sendiri.bergantung lah kepada individu lain nk menilai kecantikan kita mcam mana,,tpi jangan sampai nk merendahkan orang lain dan jangan sangat nk makan puji tu..bila diri dah megah dengan kecantikan tu mula lah nak tayang depan lelaki n terkinja sana sini gara-gara nak tnjuk diri tu cantik.tolong larh jangan megah sangat dengan kecantikan.Semua tu hanya pinjaman

PLEASE I TAK KAWAN DENGAN ORANG MURAHAN.
teruk sangat ke orang yg lebih rendah dari kita,,bagi saya sama ja,xda benda yg nk dipertikaikan.dia pon manusia mcam kita jugak so jgan dok buat gedik dgan berlagak nak mampos.tolong larh klu awak tue susah sapa lagi nk tlong awk,,bkan ke org yg awak ketepikan dulu ke??so hargai larh semua orang.

so orang kat luar sana tolong jangan jadi mcam yg dkat atas sini.semua org sama jew xkira mcm mana rupa,bentuk badan or warna kulit..salng hrga menghargaikan bagos...=)

_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

wan nad

Daisypath Anniversary tickers

I made this widget at MyFlashFetish.com.


I made this widget at MyFlashFetish.com.