CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Rabu, 25 Januari 2012

gediks....tolong larh

ai..entry post aq nie nk ckap skit pasal sesetengah owg yg gediks....ayoyo...hot kowt..heheheh..aq entry pown pas aq tgok pngai owg yg blh dikategorikan gedik...jom layan...maaf klu entry nie ad yg tersilap k...chill k=)

PERASAN BAGUS
arh...aq pling xska ad sesetengah yg ska perasan bagus..bukan apa...kdang2 nk tnjuk skit yg diri tue hot blagak buat macam tahu semua perkara wlupn mmg dy tu xtahu pon nk buat benda tue..

MEGAH DENGAN KECANTIKAN
tolong skit semua org dicipta dengan kecantikan diri sendiri.bergantung lah kepada individu lain nk menilai kecantikan kita mcam mana,,tpi jangan sampai nk merendahkan orang lain dan jangan sangat nk makan puji tu..bila diri dah megah dengan kecantikan tu mula lah nak tayang depan lelaki n terkinja sana sini gara-gara nak tnjuk diri tu cantik.tolong larh jangan megah sangat dengan kecantikan.Semua tu hanya pinjaman

PLEASE I TAK KAWAN DENGAN ORANG MURAHAN.
teruk sangat ke orang yg lebih rendah dari kita,,bagi saya sama ja,xda benda yg nk dipertikaikan.dia pon manusia mcam kita jugak so jgan dok buat gedik dgan berlagak nak mampos.tolong larh klu awak tue susah sapa lagi nk tlong awk,,bkan ke org yg awak ketepikan dulu ke??so hargai larh semua orang.

so orang kat luar sana tolong jangan jadi mcam yg dkat atas sini.semua org sama jew xkira mcm mana rupa,bentuk badan or warna kulit..salng hrga menghargaikan bagos...=)

_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

Selasa, 24 Januari 2012

kerja khusus:::::::::

fuh...fuh.....aduh..dh bersawang blog aq nie...jap ek....nk kemas jap..smbil kemas tue aq nk tlis entry skit...heheh
now tgah cuti lorh..cuti taon bwu cina...dapt cuti smnggu pown snok taw...yewlarh...dpat kuar dari penjara tue..hehehhe
now umuq aq dh nk jangkau 19...eh..tua dah kew...cm xcaya ajew..yewla still pkai bju skowlah..sume nampk cm dak skowlah larhl...hahahahhahaha..stpm plak taon nie..mampos aq kewna pulun habis habisan larh..klu x sia-sia ja blajar 2 taon....bwu2 nie aq kuar ngan kering aq..hahhahahah...brthday dy 31.1 nie.tpi aq xblh nk smbot skali ngan dy coz skowlah larlh..hahahhaha..tpi aq pelan nk smbot awl ngan dy...so aq beli larh adiah at dy..nk taw ape adiah tue ....jengx3...gitar larh...gitar fveret dy...dh bg pown ..plan mla tue nk wat suprise tpi xjdi coz ad larh ssuatu yg mngcau plan..tpi snok taw kuar ngan dy....pas jew antar barng at umah m.long aq,,aq ngan dy p 1st avenue..,,sja ronda2 cri kwan lma yg mnghilang n pas p 1st avenue ktaowg p makan...aq makan chkn chop dy mkn nsi greng ayam..pas tue dy blik umah coz nk tdow..tpi dy tdow sat jew,,malam tue ktaowg kuar blik p lpak ..mla2 plan nk ronda island tpi dy nk ikot kawn dy,so dy bwak larh aq skali..heheheheh...dpat taw gak larh aktivti dy tue...snok gak larh coz kenal abis sume member dy... n now aq tgah siapkan kerja yg ckgu bg...nie pown tok aq gak...k larh nk out..byak g kewja nk wat....ha kan dh lawa aq pya blog..aq dh hias dah ngan cita2 aq..k bye....

wan nad

Daisypath Anniversary tickers

I made this widget at MyFlashFetish.com.


I made this widget at MyFlashFetish.com.